Super Bowl това, Super Bowl онова, а видяхте ли …. на Super Bowl?
Още малко и еуфорията от грандиозното събитие ще стихне. Ето още един пример за това как се менажира събитие и как дори и детайлите правят впечатление. Сигурно вече сте видели това:
Забелязахте ли малките светлинки в публиката, които примигват?
Не, не са светкавици, нито са светлини на седалките на феновете, а е нещо интерактивно – НАЙ-ГОЛЕМИЯ ЕКРАН В ИСТОРИЯТА създаден от светещите глави на всички присъстващи. Технология манипулира дистанционно главата ти и тя свети. Да?!
С помощта на безжична LED технология, патентована от канадската фирма PixMob и с така наречения “video ski hat” пакет, който още в самото начало е бил поставен на седалките на зрителите с молба да сложат въпросната шапка на полувремето, главите на над 80 000 човека на MetLife Stadium пулсират в ритъм, променят цвета си и се превръщат в пиксели.
Крайният резултат: По време на шоуто всички фенове са част от най-големия видео екран в историята гледан от стотици милиони зрители.
Ето го и пакета с инструкциите.
Разбира се подобно нещо вече сме виждали на изданието на Евровизия 2013, като същата компания прави подобно нещо в Швеция, но не се излъчва изображиение.
Специалистите напомнят, че това е вторият случай, в който технологична компания от Монреал отговаря за ключов елемент във финалите по Америкаски футбол.
През 2012 г., мултимедия компанията Moment Factory показа сензационна 3D анимация в продължение на пет песни за около 114 млн. зрители по време на изпълнението на Мадона в полувремето на Super Bowl.
Super Bowl Halftime Show – Demo from Moment Factory on Vimeo.
Разбира се до работата на хората от Moment Factory се е докосвала и българската публика. Това са хората, които стоят зад впечатляващата мултимедия на последното турне на Bon Jovi.
Bon Jovi Stadium – Demo from Moment Factory on Vimeo.