Pepsi Max даде старт на ‚Unbelievable‘ кампанията си, погаждайки интересен номер на шепа лондончани, чакащи своя автобус на една от типичните за английската столица спирки на градския транспорт.
Една от кабинките на New Oxfod Street беше оборудвана със скрита цифрова технология, която накара нищо неподозиращите пътници да мислят, че само на няколко крачки от тях кръжат НЛО, тигър и гигантски робот, излъчващ лазерни лъчи от очите си.
От Pepsi не разкриват тайната на технологията, която са използвали, за да разнообразят живота на тази лондонска спирка, но от видяното можем спокойно да заключим, че става въпрос за така наречената augmented reality или както е прието на български – добавена реалност. Най-просто казано – похват за смесване на поток от компютърно генерирани данни с данни от естествената среда. В конкретния случай, най-вероятно е използван екран с висока резолюция, получващ сигнал от видеокамера, предаваща в реално време случващото на гърба му, като към този образ са добавени компютърно генерираните анимации на космически кораби, тигър и всички останали необичайни за Лондон същества.
Независимо от детайлите по технологията и изпълнението, ефектът е автентичен и въздействащ, както можете да се убедите и от самото видео :