В битката си с Netflix, амбициите на Amazon може да се окажат нещо много повече от стриймване на видео съдържание, тъй като компанията е в преговори, за доставянена музика до своите абонати чрез услугата Amazon Prime.
Онлайн търговец е в началото на преговори с големите звукозаписни компании в опит да започне доставка на абонаментна музикална услуга, според неназован източник от индустрията.
Според тази информация, Amazon ще бъде пряк конкурент в областта на музикалните стрийминг услуги и ще влезе в битка със Spotify, Google Play Music и новата платформа Beats Music.
В момента също може да са слуша музика, която е закупена от Amazon.com чрез Cloud Player на компанията, но това е просто един музикален “склад”, който позволява съхранение на закупената музика.
Ако от Amazon подпишат договори с достатъчно звукозаписни компании, се очаква музикалният стрийминг да разшири портфолиото от предлагани услуги и по този начин да задържи клиентите вътре в компанията. Някои твърдят, че пускането на музикалният стрийминг може да означава, че Amazon се опитва да оправдае евентуалното увеличение на цените, което се предполагаше още в началото на годината, като се имаха предвид незадоволителните финансови резултати от последното тримесечие на миналата година.
Услугата Amazon Prime се превръща във всеобхватна услуга, чрез която можете да използвате Instant Video и комерсиалната библиотека Kindle, както и гледане на предавания на живо и оригинално видео съдържание.