Само няколко седмици след истерията наречена “Super Bowl”, следва другата голяма истерия за рекламодатели и жадни за зрелища фенове, този път придружена от рев на двигатели. Нейното име е “Daytona 500” и разбира се ще бъде в неделя, на 23 Февруари.
Това спортно събитие ще се излъчва от Fox, които се хвалят, че са продали вече 95% от рекламното портфолио на състезанието, като средната цена на 30 секунден рекламен клип е 525 000 щатски долара. Миналогодишното телевизионно излъчване е привлякло 16,7 милиона зрители, най-голямата телевизионна аудитория на “Великата Американска Надпревара” от 2008 г. насам.
Във връзка с предстоящото състезание в неделя, Fox Sports ще излъчат специален епизод на 22 Февруари(събота) вечерта, който е озаглавен “Daytona 500 Трясък на плажа” (Daytona 500 Bash at The Beach). От рекламния отдел на състезанието се надяват този специален брой да стане ежегоден, като се предвижда в него да се отразяват партитата на Daytona Beach два дни преди самото състезание, където тази година ще има и концерт на Си Ло Грин и Джъстин Мур. На това вечерно парти ще се прожектират и сцени от следобедния фен фест, както и ще присъстват някои от състезателите.
Спонсори на този вечерен купон ще са Budweiser, Ford и Sprint. На партито ще бъде и купата на Sprint Cup, с която присъстващите ще могат да се снимат. В допълнение на автографите от различни пилоти, които ще могат да видят, ще има и гейм зона с Oculus Virtual Reality, технология симулираща NASCAR шофиране.
Рекламодателите са имали възможността да закупят различни комбинации от рекламни пакети, които са комбинирали участие в партито “Bash at the Beach”, разбира се различни видове рекламно присъствие в самото състезание в неделя.