Home / Новини / Авто / Другата рекламна истерия наречена Daytona 500 предстои
Другата рекламна истерия наречена Daytona 500 предстои

Другата рекламна истерия наречена Daytona 500 предстои

Само няколко седмици след истерията наречена “Super Bowl”, следва другата голяма истерия за рекламодатели и жадни за зрелища фенове, този път придружена от рев на двигатели. Нейното име е “Daytona 500” и разбира се ще бъде в неделя, на 23 Февруари.

Това спортно събитие ще се излъчва от Fox, които се хвалят, че са продали вече 95% от рекламното портфолио на състезанието, като средната цена на 30 секунден рекламен клип е 525 000 щатски долара. Миналогодишното телевизионно излъчване е привлякло 16,7 милиона зрители, най-голямата телевизионна аудитория на “Великата Американска Надпревара” от 2008 г. насам.

Във връзка с предстоящото състезание в неделя, Fox Sports ще излъчат специален епизод на 22 Февруари(събота) вечерта, който е озаглавен “Daytona 500 Трясък на плажа” (Daytona 500 Bash at The Beach). От рекламния отдел на състезанието се надяват този специален брой да стане ежегоден, като се предвижда в него да се отразяват партитата на Daytona Beach два дни преди самото състезание, където тази година ще има и концерт на Си Ло Грин и Джъстин Мур. На това вечерно парти ще се прожектират и сцени от следобедния фен фест, както и ще присъстват някои от състезателите.

Спонсори на този вечерен купон ще са Budweiser, Ford и Sprint. На партито ще бъде и купата на Sprint Cup, с която присъстващите ще могат да се снимат. В допълнение на автографите от различни пилоти, които ще могат да видят, ще има и гейм зона с Oculus Virtual Reality, технология симулираща NASCAR шофиране.

Рекламодателите са имали възможността да закупят различни комбинации от рекламни пакети, които са комбинирали участие в партито “Bash at the Beach”, разбира се различни видове рекламно присъствие в самото състезание в неделя.

От Fox са добавили музикалните компоненти с цел да привлекат повече млади фенове.
Близо 60 камери ще бъдат разположени от екипа на Fox Sports, включително и различни специализирани камери, както и повече от 150 микрофона ще бъдат разположени около пистата, така че да улавят рева на двигателите и тълпата.

About technoMAG.bg

Остави коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top