Home / Новини / Бизнес / Треска за видео
Треска за видео

Треска за видео

Онлайн видеото драстично нараства по размери в световен мащаб за сметка на така нареченото “Офлайн видео”, което е съдържанието на телевизиите е също много като количество и също расте осезаемо.

В нов доклад със заглавие “Да хванеш огъня”(“Catching Fire”), анализаторът Лаура Мартин от Needham & Co. прогнозира, че приходите от видеосъдържание за 2014 година ще се покачат с 8% и така ще достигнат $ 170 милиарда, като тези цифри съдържат в себе си както реклама, така и приходи от разпространение на онлай и офлайн съдържание.

Мнението на Мартин е, че онлайн и офлайн видеото се сливат, като все повече компании от така наречения онлайн сектор кандидатстват за разпространение на съдържание, като се надяват това да им донесе повече рекламодатели. Тенденцията обаче е че рекламодателите предпочитат конфортната зона на ТВ рекламата поради нейния изпитан резултат.

МАЛКО СА СМЕЛИТЕ

Разбира се малцина се пристрашават да се впуснат в авантюрата на сериозната онлайн реклама, но това няма да е задълго. През последните две години все повече компании рекламират “сериозно” онлайн съдържание, такосва което по-големи инвестиции. Успеха бе увенчан след като компании инвестираха експериментално в онлайн сериали с плахи бюджети един нов продуцент привлече внимание след като Netflix пуснаха на пазара сериала “House of Cards”, и даже предстои стартирането на втори сезон.

В България за сега такава тенденция няма, но не се знае, може пък някой да се зарази от тенденцията на световните интернет компании.

About technoMAG.bg

Остави коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top