Онлайн видеото драстично нараства по размери в световен мащаб за сметка на така нареченото “Офлайн видео”, което е съдържанието на телевизиите е също много като количество и също расте осезаемо.
В нов доклад със заглавие “Да хванеш огъня”(“Catching Fire”), анализаторът Лаура Мартин от Needham & Co. прогнозира, че приходите от видеосъдържание за 2014 година ще се покачат с 8% и така ще достигнат $ 170 милиарда, като тези цифри съдържат в себе си както реклама, така и приходи от разпространение на онлай и офлайн съдържание.
Мнението на Мартин е, че онлайн и офлайн видеото се сливат, като все повече компании от така наречения онлайн сектор кандидатстват за разпространение на съдържание, като се надяват това да им донесе повече рекламодатели. Тенденцията обаче е че рекламодателите предпочитат конфортната зона на ТВ рекламата поради нейния изпитан резултат.
МАЛКО СА СМЕЛИТЕ
Разбира се малцина се пристрашават да се впуснат в авантюрата на сериозната онлайн реклама, но това няма да е задълго. През последните две години все повече компании рекламират “сериозно” онлайн съдържание, такосва което по-големи инвестиции. Успеха бе увенчан след като компании инвестираха експериментално в онлайн сериали с плахи бюджети един нов продуцент привлече внимание след като Netflix пуснаха на пазара сериала “House of Cards”, и даже предстои стартирането на втори сезон.
В България за сега такава тенденция няма, но не се знае, може пък някой да се зарази от тенденцията на световните интернет компании.