За да докажат, че изработването на видео реклама не трябва да е сложен и надценен процес, този автомобилен бранд изработва рекламата си с на пръв поглед елементарни технически средства. Последното име, което бихте очаквали да чуете е Bentley.
Все пак рекламата, която всъщност е късометражен филм, заснет изцяло на iPhone и монтиран на iPad Air, който е част от стандартното оборудване на 300,000 доларовият Bentley Mulsanne.
Целта на заниманието не е била да се пестят пари, или да се демонстрира някаква достъпна ефективност, а да се демонстрира свързваемостта на автомобила, в който е интегрирана WiFi клетка и две електрифицирани масички за пикник със елегантно маскирани два таблета iPad.
Марката очевидно рискува да изглежда като ретро-чудак размахващ популярна детска играчка, който се опитва да демонстрира елитарност и уникалност, а всъщност не залага на никаква актуалност на колата.
Видеото обаче определено е направило впечатление на страстните фенове на марката, след като е изгледано близо 800 000 пъти в YouTube, а вдигнатите палчета са близо 4000.
Можете да видите мейкинг видеото след 3-та минута и 20 секунди.
Всъщност може да се каже, че истинската реклама на луксозното возило е точно мейкинга.